کولر گازی 30000 ال جی

تومان 27,000,000

اقلام همراه کولر گازی 30 هزار ال جی: کابل‌های اتصال، کنترل از راه دور، باطری مخصوص کنترل، دفترچه تلفن، 5 متر لوله رفت‌وبرگشت

گارانتی:گلدیران

شناسه ملی کالا: 2008273346186
کشور سازنده: کره
تکنولوژی اینورتر: دارد
گاز خنک کننده: R410a
رتبه انرژی: A+++
شناسه محصول: lg30000 دسته: , , برچسب:
نمایش عناوین مطلب نمایش

مشخصات کامل کولر گازی 30000 ال جی و بررسی خصوصیات فنی آن

تابستان و گرما به‌آرامی فرامی‌رسد. این فصل برای مناطق سردسیر کشور ایده‌آل است، اما افرادی که در مناطق جنوبی و گرمسیر کشور زندگی می‌کنند باید دراسرع‌وقت به فکر تهیه و یا تعمیر سیستم تهویه مطبوع خود باشند. یکی از این سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، ساخت کمپانی خوش‌ذوق و مدرن ال جی LG است که آن را مدل کولر گازی 30000 ال جی معرفی کرده است. این دستگاه یکی از تهویه‌های دومنظوره موجود در بازار است که می‌توان از آن در دو حالت سرمایش و گرمایش استفاده کرد.

این دستگاه در ظرفیت 30000 BTU متناسب برای متراژهای بزرگ می‌باشد و مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت، دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. امروزه کولر گازی ال جی 30000 یکی از سیستم‌های محبوب و پرطرفدار بازار است و این محبوبیت را مدیون طراحی بی‌نظیر، قدرت بالا، تولید صدای کم، پرتاب باد تا 10 متر، پخش هوای 4 جهته، حالت خواب عمیق، کاهش مصرف انرژی، وجود فیلترهای مختلف جهت بهبود کیفیت هوای اتاق و غیره می‌باشد.

مشخصات کولرگازی 30000 LG split inverter
بررسی خصوصیات فنی کولرگازی دیواری ال جی 30000

کمی در خصوص برند ال جی بدانیم!

سال‌ها پیش شرکت ال جی فعالیت خود را با ادغام دو شرکت Goldstar و Lucky آغاز کرد. این کمپانی توانست پس از 70 سال تلاش بی‌وقفه و موفق، به‌عنوان یکی از مشهورترین برندهای جهانی با شعار Life’s Good شناخته شود و فعالیت امپراطوری خود را حفظ کرده و گسترش دهد که بدون شک این موفقیت مدیون ذهن خلاق مؤسس آن، کوو این هوی می‌باشد. می‌توان گفت ریشه‌های تأسیس شرکت ال جی به سال ۱۹۵۸ و راه‌اندازی شرکت گلداستار بازمی‌گردد.

این کمپانی تنها در زمینه کولر گازی فعالیت نکرده و گستره فعالیت و محصولات تولیدی آن به تلویزیون، بخاری، یخچال، تلفن‌های هوشمند، تلویزیون و غیره برمی‌گردد. برند ال جی در حوزه فروش کولرگازی، با تولید انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی در ظرفیت‌های 9، 12، 24، 30، 38 و غیره و در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت و متنوعی وارد بازار فروش شده است. مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های این برند معتبر و خوش‌ذوق نکست تایتان، نکست فایتینگ و آرت کوول هستند. در ادامه با وب‌سایت تاپ فروش همراه باشید تا کولر گازی 30000 ال جی؛ را از زوایایی دیگر بررسی کنیم. شما پس از اتمام این بخش، اطلاعاتی تخصصی‌تر از کولر گازی 30 هزار شرکت ال جی به دست خواهید آورد.

بررسی تخصصی ویژگی‌های کولر گازی 30 هزار ال جی

کولر گازی 30 هزار ال جی یکی از برترین محصولات این برند کره‌ای در زمینه محصولات تهویه مطبوع است و به همین دلیل در این قسمت سعی نموده‌ایم به‌صورت کاملاً تخصصی به بررسی انواع مزایا و ویژگی‌های این محصول بپردازیم تا شما عزیزان قبل از خرید، با تمام امکانات و مشخصات آن آشنا شوید. لطفاً تا انتها ما را همراهی کنید.

کولرگازی دیواری ال جی 30000 و برد دی سی اینورتر
برد دی سی اینورتر و کاهش مصرف برق تا 60 درصد

برخورداری از سیستم دی سی اینورتر

یکی از مهم‌ترین و برترین سیستم‌هایی که در این محصول وجود دارد، استفاده از برد دی سی یا برد دی سی اینورتر است. به کمک این برد به میزان 60 درصد در مصرف برق و انرژی صرفه‌جویی می‌شود. اما شیوه کار این برد به چه صورت است؟

برد دی سی اینورتر چگونه کار می‌کند؟

اگر خاطرتان باشد در کولرهای معمولی هنگامی‌که دستگاه به مدت طولانی کار می‌کرد، تحمل فضای سرد یا گرم محیط برایمان سخت و دشوار می‌شد و تصمیم به خاموش‌کردن دستگاه می‌گرفتیم. بااین‌حال در طول روز ممکن بود این عملیات 10 الی 20 بار انجام شود که در نهایت با قبوض نجومی برق مواجه می‌شدیم، چراکه بیشترین مصرف برق در زمان اولیه و شروع به کار کولر می‌باشد.

اما در کولرهای گازی نسل جدید و در سیستم دی سی اینورتر با خنک شدن محیط، دستگاه به‌صورت خودکار دور موتور را کاهش می‌دهد تا مجدداً محیط به دمای اولیه خود بازگردد. همین تغییر دور فن می‌تواند به میزان 60 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کند. اما این پایان کار نیست، یک کولرگازی نسل جدید می‌تواند 75 درصد در مصرف برق و انرژی صرفه‌جویی داشته باشد. اما 15 درصد مابقی آن کجاست؟ در ادامه به بررسی این مورد خواهیم پرداخت.

مزایای سیستم اسکن هوشمند در کولر گازی 30 هزار ال جی

همان‌طور که در مطالب فوق در خصوص کاهش مصرف برق و انرژی توسط سیستم دی سی اینورتر گفتیم، یک کولرگازی می‌تواند به میزان 75 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کند. 15% مابقی مربوط به سیستم اسکن هوشمند می‌باشد که در ادامه به‌صورت مفصل دراین‌خصوص اطلاعات خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

عملکرد سیستم اسکن هوشمند چگونه است؟

سیستم اسکن هوشمند یکی دیگر از سیستم‌های موجود در کولرهای گازی نسل جدید است که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید به میزان 15 درصد دیگر نیز در مصرف برق و انرژی صرفه‌جویی کنید. این سیستم با برخورداری از اشعه مادون‌قرمز، می‌تواند تعداد افراد حاضر در محیط را شناسایی کند و در نتیجه میزان انتقال باد تولید شده در دستگاه برودتی را کنترل کند.

اگر این محصول را در محیط کار خود استفاده می‌کنید، دیگر نیازی نیست همواره به کنترل دسترسی داشته باشید و درجه انتقال باد را به‌صورت مرتب با افزایش و یا کاهش تعداد افراد در محیط تغییر دهید. بلکه این محصول با ویژگی ممتاز خود می‌تواند تعداد افراد حاضر در محیط را شناسایی کند و قدرت انتقال باد را بر اساس تعداد افراد کم و یا زیاد کند. این ویژگی تأثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف برق و همچنین انرژی خواهد داشت و دیگر متحمل هزینه‌های سنگین برق نخواهید شد.

کولرگازی دیواری ال جی 30000 دارای فیلتر پلاس مستر ایونیزر پلاس
فیلتر تصفیه‌کننده هوای Plasmaster Ionizer با 3 میلیون یون

استفاده از فیلتر پلاس مستر ایونیزر پلاس Plasmaster Ionizer

فیلتر پلاس مستر ایونیزر پلاس Plasmaster Ionizer از سری فیلترهای تصفیه‌کننده هوا می‌باشد که در قسمت داخلی دستگاه واقع شده است. دستگاه به کمک این فیلتر هوا که بیش از 3 میلیون یون دارد، می‌تواند هوای آلوده را جذب و هوایی عاری از هرگونه میکروب، قارچ، گردوغبار و غیره را به محیط تحویل دهد.

گاز مصرفی در کولر گازی 30 هزار شرکت ال جی چیست؟

مبحث گاز مصرفی نیز یکی از مهم‌ترین مباحث در طراحی و تولید کولرگازی در شرکت‌های تولیدکننده است، چراکه درگذشته از گاز R22 در کولرهای گازی استفاده می‌شد. اما پس از تحقیقات بی‌شمار در این زمینه، محققان به این نتیجه رسیدند که استفاده از این نوع گاز می‌تواند باعث تخریب محیط‌زیست و آسیب‌پذیری لایه ازون شود. در نتیجه استفاده از این گاز به‌صورت کامل منتفی و به‌جای آن از گاز R410 استفاده می‌شود.

مروری بر تفاوت میان دو گاز R410 و R22

از دیگر تفاوت‌های آشکار و بارزی که در کولرهای نسل جدید شاهد آن هستیم، حضور و وجود گاز R410 می‌باشد. در بخش قبل گفتیم که برای خنک‌سازی مخزن کولرهای گازی معمولی، از گاز R22 استفاده می‌شد. پس از تحقیقات بسیار زیادی که در این زمینه انجام شد، دانشمندان متوجه شدند که این گاز به محیط‌زیست و لایه اوزون آسیب وارد می‌کند. بنابراین مصرف این گاز به‌سرعت متوقف شد و هم‌اکنون به‌جای آن از گاز محبوب R410 با گرید انرژی A+++ استفاده می‌شود که به دستگاه این اجازه را می‌دهد تا بتواند در سرعت‌های متغیر کار کند. جالب است بدانید این گاز می‌تواند مصرف برق را تا حدود 73% درصد کاهش دهد.

کولرگازی کم مصرف دیواری ال جی 30 هزار
خرید کولرگازی کم مصرف دیواری ال جی 30000 از بانه با ضمانتی کاملا ماندگار و قیمت مناسب

چرا باید از بانه خرید کنیم؟ خرید از بانه دارای چه مشخصه‌هایی است؟

همان‌طور که می‌دانید شهر بانه یکی از شهرهای مرزی کشور است. این شهر به دلیل قرارگیری در یک موقعیت جغرافیایی خاص، همواره دارای محصولاتی با قیمت بسیار مناسب می‌باشد و در حال حاضر در حال رقابت با بزرگ‌ترین بازارهای داخلی کشور است.

ما در تاپ فروش شرایطی را برای شما عزیزان مهیا کرده‌ایم تا بتوانید از بانه با خیالی آسوده و با ضمانتی کاملاً ماندگار محصولات خانگی، مصرفی و غیره را تهیه و خریداری کنید.

سیستم انتقال بار و حمل و نقل آن به چه صورت است؟

ازآنجاکه محصولات خانگی بسیار حساس می‌باشند، ارسال آن‌ها به‌صورت وانت‌بار و یا با نیسان به سراسر کشور انجام می‌شود. در این صورت شما عزیزان می‌توانید هزینه محصول را نیز درب منزل پرداخت کنید. برای مطلع شدن از قیمت وانت تا محل سکونت خود، می‌توانید با ما در تماس باشید.

چگونه می‌توانم سایر برندهای موجود در وب‌سایت شما را مشاهده کنم؟

به دلیل بزرگی بازار خریدوفروش کولرگازی، همواره برندهای معتبری در این زمینه در حال فعالیت هستند. از جمله این برندها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود که هرکدام از آن‌ها با قدرت و کیفیت منحصربه‌فردی در بازار فعالیت دارند:

  • کولرهای گازی شرکت اجنرال
  • کولرهای گازی شرکت گری
  • کولرهای گازی شرکت سونی

برای بررسی محصولات این دسته می‌توانید آنها را در وب‌سایت جستجو کنید تا اطلاعات کامل‌تری به دست آورید. در دسته‌های فوق، انواع کولرگازی در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت و متنوعی وجود دارد که می‌توانید هرکدام را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

برقراری ارتباط میان ظرفیت و متراژ محل نصب کولر گازی

یکی از مواردی که توصیه می‌کنیم حتماً شما عزیزان به آن توجه و دقت کافی داشته باشید، مسئله برقراری ارتباط میان ظرفیت و همچنین متراژ محل نصب کولر است. در هنگام خرید باید به متراژ و ظرفیت کولر خود توجه داشته باشید، چراکه شما نمی‌توانید به‌عنوان‌مثال از کولر گازی 30 هزار ال جی در متراژهایی بالای 120 الی 130 متری استفاده کنید. در این صورت باعث افزایش فشار به دستگاه خواهید شد و این امر در حالت کلی می‌تواند باعث افزایش انرژی و هزینه برق شود.

همواره نسبت زیر را برای تهیه و خرید کولرگازی در نظر داشته باشید تا بتوانید در انتهای کار خرید خوب و مناسبی را تجربه کنید. بررسی این موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید سالیان سال از محصول خود بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای استفاده کنید.

  • کولر گازی 9 هزار مناسب برای مکان‌هایی با متراژ 12 متر است.
  • کولر گازی 12 هزار مناسب برای مکان‌هایی با متراژ 18 متر است.
  • کولر گازی 18 هزار مناسب برای مکان‌هایی با متراژ 18 الی 30 متر است.
  • کولر گازی 24 هزار ال جی مناسب برای مکان‌هایی با متراژ 70 متر است.
  • کولر گازی 30 هزار ال جی مناسب برای مکان‌هایی با متراژ 110 متر است.
  • کولر گازی 36 هزار ال جی مناسب برای مکان‌هایی با متراژ 130 متر است.

در صورت عدم رعایت متراژ و ظرفیت کولر چه مشکلاتی به وجود می‌آید؟

دوستان عزیز در نظر داشته باشید که در صورت عدم رعایت متراژ و ظرفیت کولر دچار مشکلاتی از قبیل افزایش مصرف برق، افزایش توان محصول، کاهش عمر کولر، کاهش توان و غیره خواهید شد. پس لازم است که قبل از انتخاب و تهیه کولر گازی ابتدا متراژ محیط را محاسبه کنید و سپس بر اساس متراژ، مناسب‌ترین ظرفیت کولر را خریداری کنید.

شرایط استفاده از کولرگازی به‌منظور افزایش میزان عمر آن به چه صورت است؟

پس از تهیه و خرید کولرگازی، باید نکاتی را جهت کاهش هزینه‌های تعمیر و به‌منظور افزایش طول عمر دستگاه رعایت کنید. برخی از این نکات عبارت‌اند از:

  • اگر در خانه نیستید، کولر را حتی برای مدت کوتاهی (مثلاً یک یا دو ساعت) روشن نکنید.
  • اگر قصد دارید در تمام طول شب کولر گازی روشن باشد، درجه آن را بر روی دمای بسیار پایین قرار ندهید.
  • محیط مناسبی جهت نصب کولر گازی انتخاب کنید.
  • کندانسور بیرونی کولر گازی را به‌صورت دوره‌ای و منظم تمیز کنید.
  • دستگاه هرگز نباید مدت‌زمان طولانی و با همه توان خود کار کند.
  • وقتی کولر روشن است، دمای خانه یا محل کار خود را تا جایی که ممکن است پایین نگه دارید تا فشار کمتری به کولر وارد شود و هزینه‌های برق مصرفی نیز کاهش یابد.
  • میزان گاز کولر گازی را به‌صورت سالانه بررسی نمایید، چراکه کاهش گاز آسیب جدی به کمپرسور وارد می‌کند.
  • اطمینان حاصل کنید که کندانسور حدود یک متر فضای آزاد دارد. اگر این فضای خالی وجود نداشته باشد، انتقال حرارت بین کندانسور و محیط به‌خوبی صورت نمی‌گیرد و کمپرسور آسیب می‌بیند.
  • از ثابت بودن برق ورودی به کولر گازی مطمئن شوید، زیرا نوسان در برق باعث آسیب جدی به دستگاه می‌شود.
  • شستشو و نظافت باعث عملکرد بهتر کولر می‌شود.

چه نیازی به تهیه و استفاده از کولر گازی داریم؟

کولرهای گازی یکی از محصولات بسیار پرمصرف و متداول امروزی می‌باشند که به دلیل ماهیت‌های متفاوت و منحصربه‌فردی که در مقایسه با کولرهای آبی دارند، محبوب‌تر و پرطرفدارتر می‌باشند. یکی از این معیارها وجود سیستم دی سی اینورتر و سیستم‌های دیگر است که به‌موجب آن می‌توان تأثیرات بسیار زیادی در کاهش مصرف برق و انرژی و صرفه‌جویی در آن مشاهده کرد. همچنین کولرهای گازی قادر هستند تا محیط شما را در کمترین زمان ممکن، به‌خوبی خنک و یا گرم سازند که این موضوع از سایر محصولات برنمی‌آید. همین تفاوت‌ها باعث شده است تا کولر گازی محصولی متداول‌تر به نظر برسد.

قیمت کولرگازی دیواری 30000 اینورتر ال جی
قیمت روز کولرگازی دیواری 30000 اینورتر ال جی

قیمت کولر گازی 30000 اینورتر ال جی چقدر است؟

از آن جایی که این محصولات ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با تغییرات قیمت ارز و دلار دارند، قیمت آن‌ها به‌صورت لحظه‌ای در حال تغییر است. ازاین‌رو برای کسب اطلاعات بیشتر همواره سعی کنید با ما از طریق شماره‌تلفن‌های موجود در سایت تماس برقرار کنید تا کارشناسان ما بتوانند به‌صورت کاملاً حرفه‌ای به شما عزیزان قیمت روز کولر گازی 30000 ال جی؛ را ارائه دهند.

جمع‌بندی قسمت کولر گازی 30000  ال جی

در این قسمت اطلاعات جامعی از نحوه تهیه و خرید کولر گازی 30 هزار اینورتر ال جی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. چنانچه قصد تهیه و خرید این محصول را دارید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره‌تلفن‌های موجود در وب‌سایت با ما در ارتباط باشید تا قبل از خرید به‌صورت رایگان تمامی سؤالات در ذهن شما توسط کارشناسان ما پاسخ داده شود. لازم به ذکر است وب‌سایت تخصصی تاپ فروش تمامی مدل‌های کولر گازی ال جی را همراه با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌نماید.

نوع دستگاه اسپلیت دو تکه
تعداد پنل 1
ریموت کنترل دارد
عملکرد سرمایشی و گرمایشی
کلاس BTU/H 30000
کلاس منطقه آب‌وهوایی
معتدل و حاره ای
گاز خنک‌کننده (مبرد) R410a
نوع کمپرسور روتاری
اینورتر (کمپرسور دور متغیر) ندارد
حاره ای (Tropical) دارد
ابعاد پنل داخلی (میلیمتر) 1190x346x265
ابعاد پنل خارجی (میلیمتر) 870x808x320
وزن پنل داخلی (کیلوگرم) 18
وزن پنل خارجی (کیلوگرم) 65
رده مصرف انرژی +A
برق ورودی (V/φ/Hz)  220~240/1/50
برق مصرفی در حالت سرمایش (KW) 2.99
برق مصرفی در حالت گرمایش (KW) 2.99
جریان کارکرد در حالت سرمایش (آمپر) 13.2
جریان کارکرد در حالت گرمایش (آمپر) 13.2
راندمان انرژی سرمایش “EER” (KW) 3.01
راندمان انرژی گرمایش “EER” (KW) 3.01
ظرفیت سرمایش (BTU/H) 30000
ظرفیت گرمایش (BTU/H) 30000
ظرفیت سرمایش (KW) 12.8
ظرفیت گرمایش (KW) 13.6
CFM (سرمایش) 1
M³/H (سرمایش) 1.73
پنل داخلی (دور زیاد) 48
پنل داخلی (دور متوسط) 44
پنل داخلی (دور کم) 39
پنل خارجی 56
Pints/h 3.35
Liter/h 2
اقلام همراه 
لوله مسی دارد
کابل برق دارد
پیچ های اتصال دارد
ریموت کنترل دارد
فیلترها مولتی 3M
قدرت پرتاب باد 20 متر
برند

ظرفیت کولر گازی

شناسه کالا

2008273346186

نقد و بررسی‌ها

  1. سعیده

    سلام
    خسته نباشد
    محصولات شما گارانتی دارن و اگه دارن چندساله ست؟ نصب بر عهده ی ماست یا خودتون انجام میدید؟

    • فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

      سلام سعیده عزیز
      کلیه محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی تاپ فروش دارای گارانتی معتبر 2 ساله و همچنین 3 سال خدمات پس از فروش می باشد.بنابراین نصب و راه اندازی کلیه محصولات توسط نمایندگان مجاز شرکت گارانتی انجام میگیرد.

  2. محسن

    سلام
    نحوه سفارش و پرداخت به چه شکله؟
    پرداخت درب منزل دارید؟

    • فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

      سلام
      برای سفارش محصول با کارشناسان تاپ فروش باید تماس حاصل فرمایید
      بله

  3. کیان

    سلام
    کولرگازی 30000 ال جی برای چه متراژی جوابگو هست؟

    • فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

      سلام کیان عزیز
      کولرگازی 30000 ال جی برای مساحت تا 110 متر جوابگو بوده و هوا را تهویه می نماید.

  4. ناشناس

    وقت بخیر
    ببخشید این کولرگازی ال جی فقط سرمایشه یا دومنظوره ست؟

    • فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

      سلام دوست عزیز
      کولرگازی 30000 ال جی در دو مدل فقط سرمایشی و همچنین دومنظوره سرمایشی گرمایشی موجود می باشد. برای سفارش مدل مدنظر با کارشناسان تاپ فروش هماهنگ کنید.

  5. محمدی

    سلام جناب
    میخواستم بدونم از این کولرگازی مدل ایستاده شم دارید یا فقط دیواریه؟

    • فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

      سلام دوست گرامی
      کولرگازی 30000 گری در نوع دیواری و ایستاده در فروشگاه تاپ فروش عرضه شده است برای انتخاب درست با کارشناسان فروشگاه در تماس باشید.

  6. معصومه

    سلام
    قیمت روز این کولرگازی رو میخواستم لطفا
    ممنون

    • فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

      سلام معصومه عزیز
      حهت دریافت قیمت روز محصولات لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام و یا واتس آپ با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

  7. شهرام

    سلام
    کولرگازی 30000 ال جی با مارکهای دیگه از نظر کیفیت تفاوت دارن؟
    بین اجنرال و ال جی نمیتونم تصمیم بگیرم کدوم رو بخرم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

      سلام شهرام عزیز
      در بین محصولات کولرگازی برندهای اجنرال ، ال جی و گری شناخته شده تر و کیفیت بهتری نسبت به سایر برندها دارن در کل این سه تا برند تفاوتهای اندکی از نظر کیفیت تهویه دارند و هم سه در سطح قابل قبولی عملکرد خود را نشان داده اند. البته بهتر است برای انتخاب از این سه برند بیشتر به نوع موتور آن توجه شود که از چه تکنولوژی در آن استفاده شده است.

  8. کاوه

    سلام وخسته نباشید
    ببخشید من یه کولرگازی ال جی ساخت کره میخوام
    از مدلهای چینی نمیخام
    موجود دارین؟

    • فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

      سلام کاوه عزیز
      کولرگازی های ال جی در دو نوع مونتاژ کره و مونتاژ چین در فروشگاه تاپ فروش عرضه شده است. حهت سفارش مونتاژ کره با کارشناسان فروشگاه تماس بگیرید تا مدل درخواستی ثبت سفارش بشه

  9. شهریار

    درود بر شما
    آیا ممکنه کولر گازی که از بانه خریداری می کنیم فاقد گاز باشه و هزینه های اضافی برای تزریق گاز متحمل شویم؟

  10. افشین

    سلام
    من میخوام یک کولر گازی مناسب برای فضای 190متری بخرم و میخوام خیلی کم مصرف باشه. به نظرتون چه مارکی بخرم؟ 30هزار برای این محیط خوبه؟

  11. علی

    سلام
    کولر گازی ال جی 36000 گری برای رشت بهتره یا 30000 ال جی با گاز r410a ؟

  12. باربد

    با سلام. وقت بخیر. ممنون از وبسایت خوب و مطالب کاربردیتون
    لطفا منو راهنمایی کنید که کولرگازی اینورتر دار بخرم یا معمولی؟

  13. atefeh

    سلام. میشه لطفا منو راهنمایی کنید که چطور بفهمیم کولر گازی خریداری شده اینورتر دارد؟

  14. کریمی

    سلام. پیشنهاد شما برای یک کولر خوب برای مناطق مرطوب شمال کشور چیه؟ اینورتردار یا معمولی؟

  15. امیر

    سلام.
    من میخوام کولر گازی 30000 ال جی اینورتر با گاز ۴١٠ بخرم. به نظرتون برای شهر تهران مناسبه؟
    تشکر از راهنمایی شما

  16. محمد

    با سلام. یک سوال می خواستم بپرسم. من می خوام کولر گازی 12000 اینورتر سرد و گرم بگیریم، شما کدام مدل را پیشنهاد می دهید که خدمات پس از فروشش موجود باشه و کیفیتش هم خوب باشه؟

    • فروشگاه اینترنتی تاپ فروش

      سلام دوست عزیز
      کلیه محصولات تاپ فروش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
      برای راهنمایی در زمینه خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  17. ناصر

    با سلام .ممنون بابت اطلاعات خوبی که دادین.
    سوالم اینه که الآن بهترین مارک کولر ۲۴۰۰۰ بین اینورتر گری و 30000 دوال اینورتر الجی واسه آذربایجان کدومه؟ ممنون.

  18. sara.km

    این کولر بسیار عالی عمل می کنه و اتاق را واقعاً خنک نگه می داره! و اینکه می تونم این دستگاه رو با کنترل از راه دور تنظیم کنم، باعث شده زندگی من بهتر و بسیار راحت تر باشه 🙂

  19. رمضان قاسم یعقوبی (خریدار محصول)

    قیمت خوب سرمایش و پرتاب باد عالی

  20. ابوفاضل هل اتائی (خریدار محصول)

    اصلا برای هوای گرم ۵۲ درجه مناسب نیست .فقط موتور پیستونی باید باشه

  21. رامز رحیمی کرویق (خریدار محصول)

    جریان هوای سه بعدی -پرتاب باد قدرتمندتا 25 متر -دارای حالت توربو -دارای ریموت کنترل و نمایشگر مخفی- دارای کمپرسور T1 PLUS وعملکرد کولر تا دمای 52 درجه سانتیگراد در دمای محیط – کنترل از راه دور با وای فای (WIFI) و قابلیت اتصال به اینترنت -گاز کپرسور R410a – تمیزکننده خودکاراوپراتور self clean – پیشرفته ترین تکنولوژی اوپراتور و کندانسور -نصب رایگان 18 ماه گارانتی قطعات فن و 60 ماه گارانتی کمپرسور

  22. ن عبدالرسول مستاجران (خریدار محصول)

    فعلا این مدل را با گارانتی گلدایران و کره ای اصل با خیال راحت بخرین . لذت و کیفیت هواش عالیه
    متاسفانه بنده چند ماهی دنبال خرید کولر از بانه بودم که به لطف یکی از دوستانم از خرید جنس غیر اصل منصرف شدم درسته خیلی پول دادم ولی واقعا راضیم از جنس اصلی که خریدم.
    فعلا توی این شرایط قرنطینه خیلی حال داده کیفیتش حرف نداره فقط حیف که دانگل وای فای نداره

  23. شیدا حمزه پهلوانی (خریدار محصول)

    قیمت بس ناجوانمردانه بالاست واسه خوزستان هم بدرد نمیخوره اینورتر عمر مفیدش سه ساله اونم تو شهرهای شمالی

  24. حبیب قربان امرجی

    دوساله داریمش خدایی تا الان ک خوب بوده یه خونه ۱۱۰ متری رو پذیرایی رو کاملا میتونه جواب گو باشه

  25. نادر گل رخساری

    این کولر رو ۲ هقته هست از تاپ فروش گرفنم. جدای از هزینه نصب بالا و بی مسئولیتی زیاد شرکت گارانتی واقعا درک نمیکنم چرا صدای موتور بیرونی انقدر زیاده نسبت به سایر برند ها که همین موتور رو دارند! صدا بسیار اذیت کننده است

  26. جلال خجسته خو (خریدار محصول)

    کولر خوبی ایرادی اینه که لوله مسی همراه ندارن و یکم صدای دستگاه زیاده ولی سرمایش عالیه

  27. بهنام کافی زاده (خریدار محصول)

    این محصول رو پیشنهاد میکنم اگه پیدا کردین حتما بخرین فوق عالیه

  28. شهرام جمعه فرسنگی (خریدار محصول)

    خونه ما ۲۰۰ متره و با کمی روشن بودن سریع خونه رو سرد میکنه و با توجه به قیمتش کولر عالی هست.

  29. غلامرضا فهیم علوی (خریدار محصول)

    این مدل کولر از همه نظر عالی هست هم قیمت هم کارایی همین کولر با ضمانت گلدیران تو بازار زیر 42 ملیون نیس
    تازه این مدل موتورش اصل کره خورده

  30. محمدحسین راد نعمتی

    سلام و عرض ادب خدمت تاپ فروش و خواهران و برادران عزیز
    امیدوارم این راهنمایی من بدردتون بخوره تا بتونید کولر گازی مناسبی بخرید، دوستان، من از قبل کولر گازی اوجنرال 24000 برای مغازم گرفتم و تصمیم گرفتم برای خونه هم تهیه کنم خلاصه بعد از 3 هفته تحقیق که چه برندی بخرم یا کمپرسورش روتاری باشه یا پیستونی یا اسکرول یا اینورتر دار بلاخره متوجه این شدم که برند LG تو این چند سال اخیر کولر گازی خوبی بوده مخصوصا این مدل TB307SK1 BigTitan از LG که تولید سال 2017 و اصل کره هستش خیلیها بهم گفتند که اینورتر دار بگیرم که مصرف برق کمی هم داشته باشه و مد نظرم این بود که دمپرهای پنل حالت چرخش چهار جهته داشته باشه البته من تو قسمت پرسش و پاسخ از فروشنده محترم هوم بیوتی پرسیدم که آیا این مدل چرخش باد چهار جهته داره که فرمودند نه و فقط دو حالت داره، در تماس تلفنی که با گلدیران داشتم متوجه شدم این مدل TB307SK1 Big Titan دارای دمپرهایی با چرخش چهار جهته و قابل تنظیم از کنترل هست، دوستان عزیز این مدل کولر گازی 30000 LG بسیار کولر خوبی هست ولی اصلا قابلیت گرمایشی و سرمایشی این نوع کولر گازیهایی ((اینورتر)) که با گاز R410 کار میکنند نمیتوان با کولر گازیهای پیستونی و اسکرول که با گاز R22 مقایسه کرد. کولر گازیهایی که کیت اینورتر و کم مصرف هستند و با گاز R410 پر میشوند گرما و سرمای کولر گازی که با گاز R22 پر میشوند ندارند، گاز R22 بخاطر اینکه برای لایه اوزون خطر داره کم کم از رده خارج شده و بجای آن گاز R410 و جدیداً گاز R600 داره وارد کشورهای جهان اولی میشه اما کمپرسورهای بکار رفته در کولر گازیهای R600 توری طراحی شدند که حتی در مناطق شرجی و حاره ای عمل کرد خوب و مطلوبی داره….
    ببخشید زیاد حرف زدم ولی در نهایت دوستانی که نوشتند خیلی عالیه این کولر گازی حتما خنکی و گرمادهی کولر گازی های قدیمی تر رو که با گاز R22 پر شده حس نکردند من هم این کولر گازی LG رو که از تاپ فروش ی عزیز گرفتم بردم تو مغازم که 30 متر هست نصب کردم و کولر مغازه که 24000 هستش رو برای خونه ،، درضمن خونه 170 متر هست ولی با یک 24000 خنک خنک و گرم گرم میشه تنها اشکالش مصرف برق زیادش هست

  31. ابوالفضل نیکنامی

    خنک کنندگی عالی . پرتاب باد بالا . با دوام . کیفیت بالا

  32. کاظم شجاعی منش (خریدار محصول)

    این کولر خوبی هستش من هشت سال پیش خریدم اونوقت ۵ سال گارانتی داشت درست یک ماه قبل از اتمام گارانتی موتور سوخت و سیصد گرفتن موتور رو عوض کردن اما الان جالبه قیمتش بیش از ده برابر شده و گارانتی اش یک سوم

  33. رمضان برقندان

    این کولر رو من نصف این قیمت سال پیش خریدم
    و بسیار ازش راضیم
    مصرف کم برق
    بی صدا بودن
    ۹۰متر سالن +آشپزخانه سریع خنک میکنه
    کمپرسور گردن کلفتی داره و عملکردش بسیار عالیه
    ضمنا خیلی هم اپشن داره که من از یه سریاش سر در نمیارم
    فقط قیمتش به لطف دلار غیر منطقی کمر شکن شده

  34. مهرداد قره سوری

    فروشندگان محترم بی زحمت این کالا رو موجود کنید تا خرید کنیم . ممنون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

klik555
klik555
klik555
klik555
okbtogel link alternatif
okbtogel login
okbtogel
cytotec
obat bius
https://allisonrandolph.com/